خاتون خانم
چرا عشق را یک مبارزه می بینی برای جنگیدن؟
مثلا چرا باید همیشه یکی از یکی بیشتر باشد یا کمتر؟
نمی شود هر دو هم قد و قواره ی هم باشیم؟
مثلا کجای قرآن خدا غلط می شود اگر با هم بمانیم...
جرم نکرده ام اگر توی همان سالی که به دنیا آمده ای، به دنیا آمده ام!
مثلا خیال کرده ای کدام مرد جاافتاده تر میتواند مثل من برای خنده هایت ضعف برود، از اخمت بترسد. و وقتی که دلت بستنی توت فرنگی میخواهد حتی حساب جیب خالی اش را هم نکند و برود زمین و زمان را به هم بدوزد تا تو فقط کیف دنیا را ببری؟
چه کسی اهمیت میدهد من و تو توی چشمهایمان چه عشقی به هم میدهیم؟
تاریخ های توی شناسنامه معتبر نیستند.. دست کم پیش دلی که سالهاست برده ای اعتبار ندارند...
دستت را به من بده عزیز دلم...
نترس...
خدا آنقدر قوی هست که مراقبمان باشد
#مرجان_خاتون
#منم_ابابیل

کپی برداری بدون ذکر منبع و ذکر نام نویسنده (مرجان خاتون) مجاز نمی باشد.
با سلام خدمت دوستان گرامی.